شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پاسدار شهید محمدقربان براتیان فرزند حجت در تاریخ اول فروردین ماه سال 1348 در روستای خلیل ‌آباد از توابع شهرستان خمین در خانواده‌ای مذهبی و ساده‌دل و روستایی که یکرنگی و صمیمیت در بین آن‌ها موج می‌زد، دیده به جهان گشود.

وقتی کودکی را می‌گذراند بذرهای انقلاب می‌رفت شکوفا شود و ثمر دهد. در خانواده‌ای به دنیا آمد که وضع معیشت، متوسط بود ولیکن سایه‌ای از ایمان و دینداری بر آن بال گسترده بود. محمدقربان پیش از انقلاب دوره‌ی ابتدایی را تحصیل کرد و هنگام پیروزی انقلاب اسلامی‌ تنها نه سال داشت. ولی حضورش در مراسمات و محافل روستایی خوب بود.

مدتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌ و آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله علیه این مرز و بوم کم کم با دیدن دوره‌ی آموزش نظامی‌ آماده‌ی دفاع از انقلاب می‌شد. بالاخره چند نوبت همراه بسیجیان غیور به جبهه رفت. در هجده سالگی ازدواج کرد. پس از شرکت در چند عملیات از سوی بسیج، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ شد و پس از مدت زمانی هنگامی‌ که در گردان روح الله(قدس سره) خدمت می‌کرد در عملیاتی پدافندی در بیست و یکم تیر ماه سال 1367در منطقه‌ی عملیاتی میرسور بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر مطهرش را در روستای محل تولدش به خاک سپردند.


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 12:19 ] [ ابوالفضل براتیان ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدا و با درود و سلام بر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش امام خمینی(قدس سره) و با درود و سلام بر خانواده شهدا و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام که با خون خود، درخت اسلام را آبیاری کردند و با درود و سلام بر شما ملت ایران که در پشت جبهه رزمندگان اسلام را یاری می‌کنید و اینک محمدقربان براتیان وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کند.

از پدر و مادر و خانواده‌ام می‌خواهم که برای من گریه نکنند. هر چه دارم، به خانواده‌ام می‌رسد و اگر به جایم بچه ماند، به او تعلق می‌گیرد و هیچ بدهکاری و طلبکاری ندارم  به کسی. محل دفن خلیل‌آباد باشد. از تمام فامیل طلب بخشش دارم.

خداحافظ

مورخ 5/12/1365

پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم): برترین شهداء آنانند که در صف مقدم با دشمنان می‌جنگند و روی از نبرد بر نمی‌گردانند، تا آن که شهید شوند.


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 12:18 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 7000
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir